תוכנית לווי עמיתים 2022

 

פרויקט 'בין הסדקים' – תוכנית לווי עמיתים ONLINE

פרויקט משותף בין 'La Rotonde' (קוויבק סיטי,קנדה) וקבוצת מחול ק.ט.מ.ו.ן (ירושלים, ישראל)

קול קורא ליוצרים.ות אשר נמצאים בתהליך עבודה של יצירה חדשה

פרויקט 'בין הסדקים – Interstices' הוא פרויקט שיתוף פעולה כוריאוגרפי-תרבותי ארוך טווח בין מונטריאול וירושלים. התוכנית נועדה לאפשר לאמנים.ות להוביל פרויקטים ויוזמות מקוריות שמשקפות את הרב גוניות וה DNA התרבותי בשתי הערים. התכנית מעניקה מעטפת לפרויקטים בתחום המחול – ליצירה, הצגה, מחקר, מפגשים ולחילופי משלחות. התקופה הנוכחית קוראת לנו למצוא דרכים חדשות ליצירת מפגש וקיום שיתופי פעולה בינלאומיים.

במסגרת הפרויקט נוצר שיתוף פעולה בין קבוצת מחול ק.ט.מ.ו.ן וארגון 'La Rotonde '.

הארגונים יחברו ויתמכו בפרויקטים הדדיים בין אמנים ירושלמים לבין אמנים מקהילת המחול בקוויבק סיטי.
קבוצת מחול ק.ט.מ.ו.ן וארגון 'La Rotonde מציעים לתמוך בלווי הדדי של יוצרים.ות משתי הערים הנמצאים בתהליך יצירה חדשה. הליווי ההדדי נועד כדי להעמיק את השיח על אמנות פרפורמטיבית בעת הזו ולתמוך בתהליך היצירה מתוך אחריות חברתית-תרבותית ורצון להעמיק.

החיבורים בין היוצרים.ות יעשו על ידי קבוצת מחול ק.ט.מ.ו.ן וארגון 'La Rotonde '. לפי תחומי העניין של היוצרים.ות משתי הערים. כל יוצר.ת המשתתף.ת בפרויקט יקבל שכר אמן.ית על השתתפות.ה.

האמנים.ות יפגשו ל-5 מפגשים מקוונים שיתמקדו בתהליך יצירה נוכחי בו הם.ן עוסקים.ות. מתוך המפגשים יותירו האמנים.ות חותם חזותי (טקסט, שיר, צילום, ציור, רישום וכדומה)  אשר עוסק בתהליכי מחשבה ויצירה, זאת מתוך כוונה להשאיר ספר אמנות המאגד את המחשבות והרעיונות של משתתפי התוכנית במימד נוסף. המפגש הראשון יהיה מפגש מונחה. מטרתו לעזור לאמנים.ות הן מבחינה טכנית והן מבחינה אמנותית למצות את המפגשים ולהבין מה היו רוצים לחקור ולהשיג במהלכם.

 

כל אמן המשתתף בפרויקט יקבל 40 שעות סטודיו ושכר אמן על השתתפותו בפרויקט.
שכר אמן להשתתפות בפרויקט: 800 $ דולר קנדי / 2000 ש"ח

אין חובה אך קיימת עדיפות ברורה לחברי קמפ״י – קהילת מחול ופרפורמנס ירושלים. רוב המשתתפים יהיו חברי הקהילה.

התוכנית תחל במהלך חודש יולי 2022

ניתן להגיש מועמדות עד ה10.6.2022
שאלות ופרטים נוספים לגבי ההגשה במייל: michal@catamon.com

 

הצטרפו לניוזלטר